طراحی و اجرای داخلی ، طراحی و اجرای نما ، طراحی و اجرای فضای سبز و روف اردن

شرکت دکوگراف طراح و مجری دکوراسیون داخلی ، نما ، فضای سبز و انواع سیستم های روشنایی و نورپردازی

طراحی و اجرای داخلی ، طراحی و اجرای نما ، طراحی و اجرای فضای سبز و روف اردن

شرکت دکوگراف طراح و مجری دکوراسیون داخلی ، نما ، فضای سبز و انواع سیستم های روشنایی و نورپردازی

شرکت دکو گراف مجری و طراح انواع دکوراسیون داخلی ، نمای ساختمان ،فضای سبز و روف گاردن ، محوطه و سیستم های روشنایی و نورپردازی آماده ارائه ی خدمات به شما عزیزان می باشد .

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اتاق غذاخوری، چند ایده مجزا کردن فضای ناهارخوری!
مبلمان: وقتی اتاق غذاخوری شما که به صورت اوپن بوده و در اتاقی مشخص قرار نگرفته باشد می تواند به فضای دکوراسیون شما نور، روشنی و احساس خوبی منتقل کند. در چنین شرایطی حتما باید نظم و مرتب بودن فضای خود را مد نظر داشته باشید
سطح زمین را بخش بندی کنید.

شما می توانید با علامت گذاری بر روی زمین، حدود ناهارخوری خود را مشخص کنید. برای مثال در تصویری که مشاهده می کنید اشکالی شش ضلعی بر روی زمین و در زیر میز قرار گرفته که این جدود و برجستگی را کاملا به شما القا می کند. علاوه بر این شما می توانید با کشیدن و قرار دادن خطوطی ساده بر روی زمین این حدود را مشخص کرده و یا با طراحی های استادانه خود این کار را انجام دهید
فرشی برای میز ناهار خورتان پهن کنید.

راه ساده ای که برای مشخص کردن و بخش بندی کردن اتاق غذاخوری وجود دارد این است که فرشی در آن قسمت روی زمین و زیر میز پهن کنید. این کار حدود زمین شما را مشخص و احساس راحتی و امنیت در زیر پاهای شما ایجاد می کند. برای زمانی که خرده های غذا بر روی زمین می ریزد هم می توانید در انتخاب فرش خود دقت کنید تا گزینه ای را انتخاب کنید که بتوان به راحتی آن را پاک کرده و یا غذا را از روی آن برداشت.
قسمت های مورد علاقه خود را قاب بندی کنید.

میز سفید رنگ و مدرنی که در تصویر مشاهده می کنید در مرکز اتاقی با کف بتنی قرار گرفته که با دیوارهایی سفید رنگ هم احاطه شده است. در این حالت می توانید با قرار دادن تابلو و یا آثار هنری در قاب هایی زیبا و مناسب و استفاده از آنها فضا را گرم تر، زیباتر و دلنشین تر کنید.
همه چیز را در محدوده دست خود قرار دهید.

با ایجاد فضایی قابل دسترس برای اتاق غذاخوری خود احساس راحتی و آسودگی بیشتری ایجاد کنید. قرار دادن میز یا قفسه هایی که به صورت دیوار به دیوار قرار می گیرند می توانند برای ایجاد فضای بیشتر در ناهارخوری شما تاثیر گذارد باشد. به گونه ای که طبیعتا فضای بیشتری برای قرار دادن لیوان و وسایل روی میز و سفره خواهید داشت. در این شرایط هم میزبان و هم مهمان به راحتی به این وسایل دسترسی داشته و می توانند از آنها استفاده کنند.
فضاها را تفکیک کنید.

شما می توانید با کمک اثاث و مبلمان خود فضاهای هر قسمت را از یکدیگر تفکیک کنید. برای مثال همان طور که در تصویر مشاهده می کنید این کابینت بزرگ، فضای بین نشیمن و ناهارخوری را از یکدیگر مجزا و هر بخش را تعریف کرده است. مزیت دیگری که این کار دارد این است که به کمک آن می توانید فضای بیشتری را در خانه خود ذخیره کنید. اگر بودجه شما بر اساسی نیست که بتوانید کابینت بزرگی تهیه کنید، به جای آن از میزهای کنار دیوار و یا قفسه در بین دو فضا استفاده نمایید. به هر حال هرگونه وسیله ای که به عنوان مانع و حصار در بین دو فضا قرار بگیرد می تواند احساس آرامش ایجاد کرده و خانه شما را دنج تر کند.
خطوط را کم تر کنید.

اتاق غذاخوری خود را از هرگونه لوازمی که گوشه های تیزی مثل گوشه های انحنای میز دارند خالی کنید.
به فضای خود رنگ ببخشید.

میز ناهارخوری خود را در محاصره رنگ ها قرار دهید تا به کمک آن بتوانید فضا را دنج تر و گرم تر جلوه دهید. راه ساده ای که برای این کار پیشنهاد می شود استفاده از صندلی هایی با رنگ های متنوع و روشن است. برای مثال در این تصویر با استفاده از توناژ آبی و سبز در صندلی ها و با نظم قرار دادن آنها فضایی تفکیک شده و جذاب خلق شده است. این کار می تواند دکوراسیون ناهارخوری شما را دوست داشتنی تر و جذاب تر جلوه دهد. حتی می توانید برای این کار صندلی های خود را با رنگ هایی متنوع رنگ آمیزی کنید.
از المان های روستایی نیز استفاده کنید.

ممکن است  برپا کردن ناهارخوری صمیمانه برای استقبال از مهمانان شما در خانه بزرگ و مدرنی مثل این تصویر کار سختی به نظر بیاید. با این حال مالکین این خانه با ترتیب دادن و بهره بردن از میز و صندلی های روستایی از عهده آن برآمده اند. این کار باعث می شود تا دکوراسیونی زیبا تر و خاص تر نیز داشته باشید.
دکوراسیون خود را به کمک پارچه گرم و دلپذیرتر کنید.

راه حل مناسبی که برای گرم تر و دلنشین تر کردن دکوراسیون ناهارخوری شما پیشنهاد می کنیم استفاده از کوسن هایی است که با پارچه های متنوع و زیبایی مزین شده اند. همان طور که در تصویر نیز می بینید پارچه زیبایی که برای این کوسن استفاده شده است در کنار سادگی چوب میز، نمایی خیره کننده ساخته و همچنین احساس راحتی و آرامش فوق العاده ای به فضا بخشیده است.

  • ۹۶/۰۲/۲۳
  • نیما درفش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی